mandag den 5. december 2011

Thomas har allerede fået sin julegave

Sidste søndag var vi en tur i Gilleleje og var en tur inde i Frk. Mage, dejlig butik - de havde den skønneste reol som ville passe perfekt til de små figurer som Thomas samler på (det er vist nok en reol til cd'ere), men reolen kostede 1.300 (tror jeg det var), så det var alt for dyrt for os (specielt her når det jo snart er jul).

Men vi kørte videre og var en tur i Hornbæk og der så vi at IndoorOutdoor havde ophørsudsalg (øv øv, den butik har jeg altid været glad for). Der var ikke så meget tilbage, men til vores overraskelse var den reol vi så i Gilleleje der, så jeg sagde til Thomas at han jo kunne få sin julegave nu og det ville han meget gerne, han fik så pruttet prisen lidt ned og han fik reolen til 600 kr.

Er den ikke fin? passer bare perfekt til alle småfigurene og et par hoptimister er også hoppet der op;-)

2 kommentarer:

  1. Den er fin, men det vigtigste er at han er glad for den :) Heldigt at i fik pruttet prisen ned, så føler man at man får noget for pengene.

    SvarSlet
  2. Ved ikke hvad der sker men nogen har problemer med når jeg skriver på deres indlæg kommer den ikke på men ligger sig under sperm som om jeg er blokeret men de kan se mine komentar på deres mailSå måske er alting ikke slut inu :-)men jeg kender ikke problemet du skriver om når jeg følger nogen ligger de i min blogliste med billede af deres sidste indlæg kan ses på min blog nederst.For jeg kan se du har kun blognavnet på din blog prøv evt at lave det om og se så om det ikke hjælper.Knus Else

    SvarSlet