mandag den 18. marts 2013

Maileg lagersalg

I fredags var jeg til lagersalg hos Maileg - ihhh hvor jeg glædede mig, vi pakkede bilen med hund og madpakker og drog mod Herning, heldigvis havde vi fået billigbilletter til Mols-Linien så det blev ikke så dyrt og heller ikke til så mange kilometer som hvis vi skulle over broen.

Vi var de første der nåede frem så vi havde luret lidt ind ad vinduerne for at se om der var noget vi skulle være hurtige med at få fat i, Thomas havde forelsket sig i en af de skønne fødselsdagsklovne, så det var hans mission at få fat i sådan en, for dem var der kun 3 af.

Da døren laaaang om længe blev åbnet og vi kunne komme ind skyndte vi os, at få fat i de ting vi havde udset os og som der var få ting af, jeg fandt en masse andre dejlige ting og brugte også alt for mange penge, men når man tager turen helt fra Fredensborg så nytter det jo heller ikke kun at købe for 500 kr., vel? :-)

Efter besøg hos Maileg kørte vi til Aarhus og havde nogle dejlige timer der, det var dejligt vejr, men koldt - uhhhhh.

Her kan I se lidt af hvad jeg fik købt mig:

Ham her den skønne fødselsdagsklovn skulle da med os hjem, er han ikke skøn?
 
Det blev også til denne skønne adventskalendernisse som jeg havde ønsket mig længe men synes
var for dyr, også en fin gås blev det til

Lidt forskellige julenisser, julemus osv. blev det også til



Lidt skønne påskesager

Ja og selvfølgelig har jeg også fået købt mig et mindre udvalg af de skønne kaniner og den lille lyseblå dukkevogn kunne jeg da slet ikke stå for





 
Ha' en skøn dag.

11 kommentarer:

  1. Mange skønne sager du fik med hjem :-)
    Det var da køreturen værd.
    knus gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var bestemt køreturen værd og jeg er rigtig glad for alle mine fine ting.

      Knus

      Slet
  2. Hvor fedt, du endelig kom afsted:-)
    Men ærgerligt jeg ikke vidste du kom, så vi lige kunne have hilst på hinanden, det kunne da have været så hyggeligt :-)

    Tillykke med alle de fine sager :-)

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var så hyggeligt at være til Maileg lagersalg - og jeg er rigtig glad for alle de ting jeg købte.

      Ja ærgeligt at vi ikke fik aftalt lige at hilse på hinanden, det ville have været hyggeligt - men det må blive næste gang :-)

      Knus Lotte

      Slet
    2. Ja! Det kunne bare have været så hyggeligt <3

      Ha´en dejlig weekend

      Knus Susi

      Slet
  3. Wauuu hvor har du fået købt mange fine ting.
    Stort tillykke med dem <3
    Jeg må altså med næste gange, det er helt sikkert ;)

    Stort knus og ha' en dejlig dag.
    Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er også rigtig glad for alle mine dejlige sager - det var hyggeligt at være afsted.

      Måske vi skulle tage afsted sammen en gang - vi bor jo ikke så laaangt fra hinanden og så bliver det jo lidt billigere hvis vi deles om udgifterne :-)

      Knus Lotte

      Slet
  4. Heldige dig !!!!

    Tillykke med de fine kup !!
    kh
    Loppe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, ja jeg er også rigtig glad for alle mine dejlige sager - bare ærgeligt det ligger så laaangt væk når man nu bor på Sjælland :-)

      Knus fra Lotte

      Slet
  5. Ej nogle fine køb. Der kunne jeg også tænke mig at komme en dag, men desværre er det langt væk.
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også rigtig glad for alle mine dejlige sager jeg fik købt mig.

      Ja det ligger desværre også ret langt væk fra mig - øv øv, men denne gang skulle det være så vi lavede en hyggetur ud af det :-)

      Knus Lotte

      Slet