onsdag den 18. april 2012

Godt kørende igen

Ja så er jeg godt kørende igen, i går fik vi vores nye lille bil en Fiat Panda som dog ikke er helt ny (2 år gammel), men den er ny for os.

Vi var desværre for en 4-5 måneder siden nødt til at skille os af med vores Peugeot da der desværre ikke helt var økonomi til den, noget af tiden efter havde vi en ældgammel Fiat Punto, det var lidt af en oplevelse (ikke altid af de gode, hmmm) - men vi har ihvertfald lært at det er meget svært at undvære en bil, så nu har vi været ude at købe vores lille Panda som jeg tror vi nok skal blive glade for, det er selvfølgelig ikke det vilde luksus og ej heller en racerbil, men den kan køre os fra A til B, den kører rimeligt langt på literen og koster næsten ingen penge i grøn ejerafgift - og bedst af alt jeg sparer ca. 1 time og 20 minutter i transport om dagen - det er luksus for mig, så jeg er glad ;-)

Her kan I se vidunderet:


3 kommentarer:

  1. Fin lille panda, tillykke med den...det vigtigste formål er også at komme frem og tilbage, jeg leder også efter en lille bil...samme situation, økonomien,som spiller en vigtig rolle ;)
    Hilsen Sussie:)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Fin lille bil .) Det vigtigste er at komme til og fra. Jeg har min cykel min mand en lille Kia som kører ham til og fra job m.m. Har man brug for mere ? Nej, det er luxus at have en bil .-)

    SvarSlet