tirsdag den 29. maj 2012

Fantastiske Ledreborg

I søndags havde jeg lokket manden med på en tur til Livsstil på Ledreborg, vejret var fantastisk og det er altid dejligt at besøge Ledreborg. Vi havde en skøn dag.

Jeg glemte desværre at tage nogle billeder, det kom jeg i tanke om på vejen hjem i bilen :-(

Jeg var så heldig at jeg havde vundet en billet hos Lisbet så jeg var selvfølgelig henne og hilse på i hendes fine stand. Det var dejligt at hilse på Lisbet for man føler jo lidt, at man kender jer her i blog-verdenen.

De af jer som også følger Lisbet på hendes blog ved at hun mistede sin dejlige hund Dixie lige op til at hun skulle udstille på Ledreborg så det har ikke været så nemt for hende - jeg føler virkelig med dig Lisbet, men måske er det godt nok at der har været andet at tænke på.

Knus fra Lotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar