onsdag den 12. september 2012

At leve sig ind i en anden verden

Nogle gange synes jeg bare det er super hyggeligt at finde en eller anden tv-serie at følge, man bliver lige som en del af den verden, specielt når man kan se flere afsnit ad gangen og ikke behøve at vente en hel uge til næste afsnit.

Så her for et par uger siden kom jeg til at se lidt af Grey's hvide verden som kører på Kanal 4 og har gjort det i flere år og ja den virkede jo egentlig meget god ;-)

Jeg var så i Fona hvor de havde første sæson til 99 kroner, så den måtte jeg da bare have med mig hjem, de var udsolgt af sæson 2, men den fandt jeg i Bilka også til 99 kroner - så nu har jeg da lidt timers underholdning foran mig, ja og jule- og fødselsdagsønsker frem i tiden for der er vist 9 sæsoner af serien ;-)


2 kommentarer:

  1. Ved helt præcis, hvad du mener, Lotte... Og vi er mange, der har det ligedan... både os der indrømmer vi elsker TV-serier, og skabskiggerne (som selvfølgelig aldrig ku' drømme om at spilde tid på den slags)... ;-)

    En af mine laster er "dårlige TV-serier"...! Lige nu er der f.eks. Beverly Hills 90210 i TV, og jeg er PÅ(!) for 127. gang (eller hvor mange gange den nu er genudsendt). Bli'r aldrig træt af den serie, og nyder at hoppe en tur i tidsmaskinen og være ung igen.

    Jeg har ikke set Greys Hvide Verden, men falder af og til over den, når jeg zapper på TV'et.

    Rigtig god fornøjelse med den!

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh du har så sandelig ret, der er dem der indrømmer de ser TV-serier og dem som aaaaldrig ser dem, men sjovt nok har en mening om dem alligevel ;-)

      Ja ja, Beverly Hills 90210 kan man aldrig blive træt af, ja og misser man et afsnit ind i mellem gør det ikke noget for man har jo set dem 100 gange før (eller sådan der omking).

      Knus fra Lotte

      Slet