tirsdag den 18. september 2012

Så må jeg jo gøre et eller andet rigtigt

Ja så var det vejedag igen i går og denne gang gik det så bare MEGET bedre, jeg havde tabt mig 1,6 kg. på en uge - jeg troede næsten ikke mine egne ører da jeg fik det at vide - jubiiiiiiii.

Det er bare så dejligt at vide at alle anstrengelserne virkelig også fører til noget, så nu har jeg tabt mig 2,3 kg. på 2 uger - det kan man da vist ikke klage over ;-)

Jeg ved så udemærket godt at det ikke vil fortsætte med så højt et vægttab, men det er heller ikke det jeg satser på - selvom det da ville være fedt, men ikke særlig realistisk, det er jo en livstilsændring omkring min kost jeg er igang med, så er det jo noget jeg skal blive ved med og sådan noget tager bare laaaang tid.

Men lige nu er jeg lykkelig for mit resultat i går og det motiverer mig bare helt vildt - jubiiiii jubiiiii jubiiiii.

Ha' en dejlig dag allesammen.

Denne her er da lidt sød ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar