onsdag den 7. marts 2012

Ja så gjorde vi det sgu (undskyld jeg bander)....

Som skrevet i går havde vi været til foredrag omkring det at fodre med råt kød og rå ben til vores hund Liva - jeg har længe gået med tanken om det, men jeg er sådan en som altid skal tænke meget over sådan nogle ting inden beslutningen bliver taget, men heldigvis så er Thomas helt anderledes for han ringede til vores hundetræner og vupti lavede han en tid om at komme og få startet op på BARF (som det hedder at fodre med råt).

Da vi kørte hjem efter at have fået en foderplan og købt nyt spændende hundemad og hørfrøolie, urter osv. følte vi os som verdens bedste hundeforældre, men og der er jo altid et men for inden man kan gå over på råfodring skal tørfoderet lige helt ud af kroppen - så skræk skræk for vores madglade labrador hun ville ikke få aftensmad og ej heller morgenmad her i dag - py ha så føler vi os lige pludselig ikke som verdens bedste hundeforældre :-(

Men jeg er nu helt sikker på at i aften når hun får lov til at få mad igen så bliver hun den lykkeligste hund i hele verden - det bliver også lidt anderledes for hun har været vant til at få mad 2 gange om dagen, men med råfodring skal hun kun have mad en gang om dagen - men mon ikke det kommer til at gå, de kloge siger ihvertfald at mæthedsfornemmelsen skulle holde meget længere ved råfodring end med tørkost, men det er jo en labrador og endda en meget meget madglad en af slagsen vi har ;-)

1 kommentar:

  1. Hej søde jeg er fast læser og kan sagtens se mig på din liste hedder Blogbogen :-)Og ja du har ret og er glad for du er vendt tilbage og ikke mindst tak for dine altid søde kommentar de varmer så meget.Knus og rigtig dejlig weekend herfra også Else

    SvarSlet