onsdag den 21. marts 2012

Vores nye stol

Vi arvede nogle stole fra Thomas' søster som var blevet godt slidte og kedelige i betrækket - og træsorten var heller ikke lige mig, ihvertfald ikke til vores hjem.

Vi har kun plads til den ene af dem i vores stue og for at få den til at passe ind med vores andre ting så har vi malet den ene af stolene helt hvid og så givet den et fint hørbetræk og sat et fint bånd på hele vejen rundt - vi er selv rigtig godt tilfredse med resultatet.

Puden har jeg for flere år siden købt af en af jer søde bloggere, den er jeg rigtig glad for og synes den passer fint til stolen :-)


4 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet super flot, det jo lige før din svigerinde gerne vil havde igen...smiler..
    Har du set min besked ang. volangen, som du skrev om.
    Eller kig lige forbi, det er så hyggeligt.

    Ha´en skøn dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Hej Lotte.
    Er helt vild med stolen - den er super flot - lige min stil :)
    Dejligt at du stadig har puden og at den bliver brugt. Ha`en dejlig dag.
    Knus Gitte

    SvarSlet
  3. Hej Lotte

    Du kan bare sy dem sammen, det tror jeg er nemt eller købe det i Jyske og sy en sød blonde på forneden, det vil se rigtig sødt ud.
    Nogen gange har Bona`Parte dem, så kig lige derind.

    Tak for dine altid søde kommentarer på min blog:-)

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Ej hvor er den blevet smuk du skulle lige have smidt et før billede ind så kunne man rigtig se hvor dygtigt du er :O)
    FLOT FLOT

    SvarSlet