mandag den 5. marts 2012

Så skulle jeg også prøve det

Jeg har et fint værelse hvor jeg har mine symaskiner og alt mit sygrej, værelset deler jeg med niecen når hun er på besøg hos os, så det er et moster/niece værelse - jeg har bare haft lidt svært i den seneste tid ved at sætte mig op for mig selv i værelset og være kreativ.

Thomas havde lige pudset vinduer nedenunder så lyset strømmede ind i det lille hus, så jeg tog en hurtig beslutning og slæbte min symaskine ned og stillede den på spisebordet i køkkenet. Det var rigtig dejligt at sidde der med nypudsede vinder og være kreativ og samtidig kunne være sammen med familien ;-)

Jeg fik lavet min første vimpel - og hvorfor pokker har jeg ikke fået lavet sådan en for læææænge siden, for den blev rigtig sød og fin i dejlige forårsfarver:


4 kommentarer:

  1. Ja - den blev rigtig fin. Dejligt med solskin og nypudsede vinduer :)

    SvarSlet
  2. Hvor blev den fin.
    Du må igang med at lave nogle flere, de er søde som en lille gave og man har jo altid nogle rester man kan sy af.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin. Rigtig forårsagtig :-)
    Kram Birgitte

    SvarSlet
  4. Tak for jeres søde hilsner, jeg er også helt sikker på det ikke er den sidste vimpel jeg har lavet ;-)

    Ha' en dejlig dag.

    Knus fra Lotte

    SvarSlet