tirsdag den 30. oktober 2012

Det går stadig nedad .....

Ja det går skam stadig stødt og roligt nedad med min vægt, nu er det 8 uger siden jeg startede hos WeightWatchers og på de 8 uger har jeg tabt mig 8 kg.

Jeg er bare så glad og det virker bare så nemt for mig, der er stadig plads til at kunne hygge om aftenen, så jeg føler overhovedet ikke jeg mangler noget - og det passer det de siger med at man må det hele bare ikke hele tiden.

Jeg er nu lidt spændt på hvordan det kommer til at gå nu her hvor julen nærmer sig med hastige skridt for med jul følger hygge og dejlige søde sager jo også med, eller ja det plejede det jo at gøre, det skal jeg jo så bare sørge for at det ikke behøver for mig, jo hyggen skal selvfølgelig stadig ikke mangle - så i stedet for at putte i hovedet må jeg jo bare sørge for at gøre det endnu mere julehyggeligt i det lille hjem.

4 kommentarer:

  1. Det er dælme flot klaret Lotte. Stort tillykke med de 8 minus kilo :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det - jeg er også ret stolt af mig selv ;-)

      Slet
  2. Hvor er det super flot!!!
    Bare det var mig der kunne komme igang, syntes det er så svært når jeg ikke kan dyrke ret meget motion pga. mine muskel og ledde smerter..
    Så er det heller ikke nemt når man går herhjemme, bliver tit lækkersulten.

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det ;-)

      Det gode ved at følge WeightWatchers er faktisk at man sagtens kan tabe sig uden at skulle dyrke motion.

      Den eneste motion jeg dyrker er faktisk gåturene med hunden, jeg ville gerne at jeg havde overskud til mere, men det må jeg indrømme at jeg er alt for doven til ;-)

      Det sværeste for mig er faktisk også weekenderne, så kan sagtens følge dig at det må være svært når man går hjemme. Det er ikke fordi vi er sådan nogle som har aftaler hele tiden men det er bare nemmere når man i hverdagen har nogle faste rutiner og ikke kan blive fristet af lækkerierne i køkkenskabene ;-)

      Knus

      Slet